Kereta

Wednesday, April 27, 2016

Servis carian dan negosasi tapak bagi en.azrul(tambah mesin) dan en.nazri (mentee baru).

Untuk mendapatkan tapak untuk meletakkan mesin merupakan pekara yg agak sukar.Ramai yg tidak mengetahui saya menjalankan servis untuk dapatkan tapak vending kepada kenalan dan mentee2 saya sahaja.en.azrul telah mengorak langkah dalam mengusahakan vending machine.beliau telah menambah mesin ke tiga,empat dan lima di kawasan puchong dan kota warisan.saya telah membantu bagi mendapatkan tapak dikawasan2 tersebut.tahniah en.azrul.berkat kesungguhan dan semangat usahawan sebenar.Bagi en.nazri pula sebagai pendatang baru dalam dunia vending machine saya telah membantu untuk mendapatkan 2 tapak untuk beliau iaitu di bangi dan setiawangsa.satu permulaan yg baik bagi beliau.dengan ilmu yg telah dipelajari di kelas2 saya diharap beliau akan terus berjaya dalam bisness ini.bagi mereka yg inginkan bantuan saya untuk perolehan tapak bolehlah menghubungi saya untuk membantu anda dalam perolehan tapak ini.mmg agak sukar bagi mendapatkan tapak bagi mereka yg baru dalam bidang vending ini.





No comments:

Post a Comment