Kereta

Tuesday, January 24, 2017

Perjanjian sewaan tapak vending machine (aggrement) satu keperluan

Salam sejahtera semua....lama saya tak updated post diblog ini kerana kekangan masa fokus kepada kerjaya hakiki dan juga keluarga.kali ini igin saya kongsikan tentang perjanjian tapak (aggrement) dan beberapa contoh yg dimiliki oleh saya sendiri.
   Sebenarnya perjanjian sewaan tapak amatlah penting dalam mengusahakan perniagaan vending machine.manakan tidaknya...dgn aggrement ini sajalah pembuktian pemilikan mesin seseorang pengusaha mesin yg meletakkan mesin dipremis2 sewaannya.selain itu ianya penting jika terjadi konflik antara pemilik premis dan penyewa.selain itu ianya juga dapat menerangkan lialibiliti pemilik premis tersebut....berikut merupakan beberapa contoh aggrement sewaan vending saya.semoga memberi manafaat kepada semua...








55 comments:

  1. Bos boleh saya dapatkan gambar penuh surat perjanjian

    ReplyDelete
  2. bosss boleh saya dapat kan soft copy tak

    ReplyDelete
  3. Salam boleh sy minta softcopy surat pjnjian ini.. tq smoga tuan murah rezeki.
    email sy Cikronie1992@gmail.com

    ReplyDelete
  4. boss, minta jasa baik dari tuan untuk saya minta soft copy..

    ReplyDelete
  5. salam ade dapat ke soft ag
    rement tuu

    ReplyDelete
  6. boss mintak jasa baik boss nk mintak softcopy agrement tu. moszwafy@gmail.com

    ReplyDelete
  7. boleh emailkan saya softcopy agreement tak roziana.ismail82@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum.. sy memerlukan contoh paperwork utk VM

    ReplyDelete
  9. Salam boleh sy minta softcopy surat pjnjian ini.. tq smoga tuan murah rezeki.
    hasinah.fhc@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Salam boleh sy minta softcopy surat pjnjian ini.. tq smoga tuan murah rezeki.
    hasinah.fhc@gmail.com

    ReplyDelete
  11. Salam boleh sy minta softcopy surat pjnjian ini.. tq smoga tuan murah rezeki.
    me_zan79@yahoo.com

    ReplyDelete
  12. bole saya dapatkan soft copy agreement?
    ktbg_12@yahoo.com

    ReplyDelete
  13. assalamualaikum tuan,boleh saya dapatkan softcopy untuk surat perjanjian ini tuan.terima kasih tuan
    shazaril27@gmail.com

    ReplyDelete
  14. Mohon soft copy tuan
    puterahanif342378@gmail.com

    ReplyDelete
  15. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  16. Assalam boss....boleh saya minta softcopy untuk surat perjanjian vending machine ini? Terima kasih boss... Smoga boss d murahkan rezeki dan d permudahkan urusan

    firjob85@gmail.com

    ReplyDelete
  17. salam, boleh saya dapatkan softcopy perjanjian ni? boleh emailkan di Merakuranus@gmail.com. terima kasih :)

    ReplyDelete
  18. boleh sya dapatkan softcopy surat/ agreement tuan zatiezzati210491@gmail.com. trm ksh...semoga dimurahkan rezeki tuan.

    ReplyDelete
  19. boleh sya dapatkan softcopy surat/ agreement tuan zatiezzati210491@gmail.com. trm ksh...semoga dimurahkan rezeki tuan

    ReplyDelete
  20. Salam En.boleh sy minta softcopy surat perjanjian vending machine. Zainurazanas@gmail.com.semoga Allah merahmati en sekeluarga.

    ReplyDelete
  21. Assalamualaikum encik.. Blh sy dptkn softcopy surat perjanjian? Blh emelkan salizae@yahoo.com kalau encik tidak keberatan.. Trm ksh

    ReplyDelete
  22. assalamualaikum wbt. Tuan terima kasih kerana berkongsikan maklumat ini.

    ReplyDelete
  23. assalamualaikum wbt. Tuan terima kasih kerana berkongsikan maklumat ini.

    ReplyDelete
  24. assalam.
    mohon bantuan boss, saya memerlukan surat perjanjian sewaan tapak. mohon bantuan tuan utk email contoh pada saya.
    mohdsobriromli@gmail.com

    ReplyDelete
  25. Assalamualaikum boss
    boleh saya dapatkan softcopy surat perjanjian sewa nie? mohon bantuan tuan emailkan kepada saya..
    zakiwhitecrow@gmail.com

    ReplyDelete
  26. Assalamualaikum Tuan.. Mohon jasa baik pihak tuan untuk saya mendapatkan softcopy perjanjian sewa. Ini emel saya. matnor8285@gmail.com

    ReplyDelete
  27. mohon bantuan boss, saya memerlukan surat perjanjian sewaan tapak. mohon bantuan tuan utk email contoh pada saya.
    admin@mafa.com.my

    ReplyDelete
  28. Assalamualaikum, boleh saya dapatkan softcopy surat perjanjian sewaan tapak. Mohon Tuan emailkan ke tetilun@gmail.com

    ReplyDelete
  29. Salam tuan, boleh saya mintak jasa baik tuan untuk kongsikan soft copy kepada saya? Ini email saya fadhliahmad142@gmail.com
    Semoga tuan diberikan rezeki yg melimpah ruah amin

    ReplyDelete
  30. salam boss blh dapatkan softcopy? elyasbakri@gmail.com

    ReplyDelete
  31. Assalamualaikum Tuan. Boleh saya dapatkan softcopy surat perjanjian sewaan tapak? Semoga Tuan dimurahkan rezeki. Ini email saya zulaikafiq@gmail.com

    ReplyDelete
  32. Assalam tuan....boleh saya minta softcopy untuk surat perjanjian vending machine ini? Smoga tuan sekeluarga dimurahkan rezeki dan dipermudahkan urusan
    anje1412@gmail.com

    ReplyDelete
  33. Assalam tuan....boleh saya minta softcopy untuk surat perjanjian vending machine ini? Smoga tuan sekeluarga dimurahkan rezeki dan dipermudahkan urusan
    tinieali@gmail.com

    ReplyDelete
  34. Salam, boleh saya dapatkam softcopy perjanjian? Moga dimurahkan rezeki tuan.

    fqps.fatirah@gmail.com

    ReplyDelete
  35. Assalamualaikum, boleh saya dapatkan softcopy surat perjanjian sewaan tapak. Mohon Tuan emailkan ke nastasha.maizan@gmail.com

    ReplyDelete
  36. Assalamualaikum, boleh saya dapatkan softcopy surat perjanjian sewaan tapak. Mohon Tuan emailkan ke noorshaari68@gmail.com. Semoga tuan dimurahkan rezeki dan dipermudahkan urusan.

    ReplyDelete
  37. Boss boleh saya dapatkan softcopy surat perjanjian sewa tapak ini tak emailkan ke hazanihashrul@gmail.com semoga tuan dimurahkan rezeki n dipanjangkan usia...

    ReplyDelete
  38. Salam boleh saya dapatkan softcopy aggrement email kamarul1883@gmail.com

    ReplyDelete
  39. Salam tuan..boleh sy dapatkan soft cooy agrement

    Ni email sy

    saifulizhamsp@gmail.com

    Terima kasih tuan n semoga dimurahksn rezeki

    ReplyDelete
  40. salam tuan, boleh ke saya dapatkan softcopy agrement vending machine ni. emel saya marazli@yahoo.com.my. terima kasih tuan

    ReplyDelete
  41. salam tuan,bole saya dptkan softcopy agreement?email saya ateh_2705@yahoo.com..

    ReplyDelete
  42. Salam boss. Mohon soft copy agreement boleh tak? taufanganas@yahoo.com

    ReplyDelete
  43. Salam boss. Mohon soft copy agreement boleh tak? arfan742@gmail.com

    ReplyDelete
  44. Assalam tuan. Boleh saya mohon soft copy porposal/agreement dan apa saja surat berkaitan dengan permulaan perniagaan Vending Machine ni. Saya newbie lagi. tuneandroid77@gmail.com. terima kasih tuan.

    ReplyDelete
  45. Salam boleh saya dapatkan softcopy agreement
    shaheera.ira92@yahoo.com

    ReplyDelete
  46. Dari tahun 2019 hingga kini Jun 2021.. Ramai tanya, ada yg dah dapat ke.?

    ReplyDelete
  47. Salam tuan, boleh saya dapatkan soft copy untuk agreement ni? Nanti tuan boleh emailkan ke alamat email ini ye nursyazwani.workbiz@gmail.com
    Terima kasih semoga tuan dipermudahkan segala urusan dan dimurahkan rezeki.

    ReplyDelete
  48. salam tuan boleh ker email kat saya soft copy agreement nie.. tq

    ReplyDelete
  49. Salam..tuan boleh email dekat saya soft copy agreement ..email diyanamisadi@yahoo.com
    terima kasih

    ReplyDelete
  50. Assalamualaikum,nak mintak jasa baik boss nk mintak softcopy agrement tu. ninie1987.n@gmail.com

    ReplyDelete
  51. permisi tuan, boleh minta soft file kalau boleh kirim ke email, azmifiqri28@gmail.com

    ReplyDelete